Catering
Załącznik nr 4
do Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy
Publiczna Szkoła Podstawowa
im. Jana Pawła II
z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy
Kostrza, ul. Żeromskiego 22
58-150 Strzegom
NIP: 8842326083
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
- Nazwa przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usługi cateringowej w postaci obiadów dwudaniowych dla dzieci z oddziału przedszkolnego dostarczanych do siedziby ZamawiającegoPublicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy,
ul. Żeromskiego 22, 58-150 Kostrza
- Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Strzegom-Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy,
ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, NIP; 884-23-65-255
Adres do korespondencji: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy,
ul. Żeromskiego 22, 58-150 Kostrza
- Opis przedmiotu zamówienia (lub w załączeniu) - ilość i rodzaj towaru, etapy i miejsce dostawy, termin realizacji, zakres i lokalizacja wykonania robót budowlanych, rodzaj usługi, zakres rzeczowy i czasowy wykonania, i inne:
1) przygotowanie posiłków dla dzieci 3-4 letnich i 5- 6 letnich (grupa przedszkolna),
2) posiłki dostosowane kalorycznie do grupy wiekowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) dostawa posiłków codzienna tj. od poniedziałki do piątku w godz. 10.00 do 11.00 od dnia 02 września 2022r. do dnia 30.06.2023r.z wyjątkiem dni wolnych od zajęć, w których przedszkole jest zamknięte w odpowiednich pojemnikach do przewożenia żywności zgodnie z wytycznymi GIS dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych do siedziby Zamawiającego
4) dostarczenie jadłospisu w każdy poniedziałek na adres email pspkostrza@strzegom.pl do godz. 8.00
5) transport posiłków zapewnia dostawca,
6) obiad dwudaniowy w szacunkowej liczbie dziennej 20
- Termin realizacji/wykonania zamówienia: od dnia 02 września 2022r. do dnia 30.06.2023r.
- Okres gwarancji: nie dotyczy
- Warunki płatności przelew 14 dni
- Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
- Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
- Formularz propozycji cenowej (według zamieszczonego wzoru),
- Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym.
- Zaproponowana cena brutto powinna zawierać wartość usługi/dostawy/
robót budowlanychokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia. Cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania - Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom, zgodnie z kryteriami określonymi w pkt. 3, które nie podlegają zmianie w toku niniejszego postępowania.
- Termin składania ofert do 29.08.2022r. na adres Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy, ul. Żeromskiego 22, 58-150 Strzegom lub bezpośrednio w sekretariacie szkoły, bądź w formie elektroniczej na adres e-mail: pspkostrza@strzegom.pl
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są:
- Dorota Gębala Tel. 74855 03 78
- Ceny podane w propozycji cenowej mają być wyrażone cyfrowo i słownie, propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką oraz ma obejmować całość zamówienia i zawierać opis spełnienia innych kryteriów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
- Inne np. wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wadium:nie dotyczy
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykaz załączników:
- Propozycja cenowa
sporządził: …………………………… Data i podpis ............................................................
zatwierdził: …………………………………. Podpis dyrektora Szkoły
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
- Administratorem przesłanych danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy, reprezentowany przez Dyrektora, email: pspkostrza@strzegom.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@efect-szkolenia.pl
- Przesłane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz w celach kontaktowych związanych z umową.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – Ustawa z dnia 29 września 1994r. rachunkowości, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- art. 6 ust. 1 lit. f - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem. Prawnie uzasadnionym interesem administratora danych jest umożliwienie prawidłowej realizacji umowy między stronami, komunikacja z osobami kontaktowymi w zakresie realizacji umowy.
- Kategorie danych osobowych: dane osobowe osób uprawnionych do podpisania umowy: imię i nazwisko, stanowisko, dane osobowe pracowników strony w zakresie: imię i nazwisko, adres korespondencji służbowy, numer telefonu służbowego, adres e-mail służbowy.
- Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. Podmioty t.j. dostawców usług lub produktów, w szczególności podmiotom świadczącym Administratorowi usługi IT (serwis, hosting)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. W szczególności dane mogą być również przetwarzane przez wynikający z przepisów prawa okres związany z dochodzeniem i przedawnieniem roszczeń.
- Posiada Pani/Pan prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
- Przesłane dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do zawarcia do umowy.
- Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości podpisania umowy
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej