Catering

                                                                                                                               Załącznik nr 4

 

do Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy

 

Publiczna Szkoła Podstawowa

im. Jana Pawła II

z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy

Kostrza, ul. Żeromskiego 22

58-150 Strzegom

NIP: 8842326083

 

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej

  1. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Świadczenie usługi cateringowej w postaci obiadów dwudaniowych dla dzieci z oddziału przedszkolnego dostarczanych do siedziby ZamawiającegoPublicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy,

ul. Żeromskiego 22, 58-150 Kostrza

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Strzegom-Publiczna Szkoła Podstawowa  im. Jana Pawła II

z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy,

ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, NIP; 884-23-65-255

 

Adres do korespondencji: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy,

ul. Żeromskiego 22, 58-150 Kostrza

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia (lub w załączeniu) - ilość i rodzaj towaru, etapy i miejsce dostawy, termin realizacji, zakres i lokalizacja wykonania robót budowlanych, rodzaj usługi, zakres rzeczowy i czasowy wykonania, i inne:

1) przygotowanie posiłków dla dzieci 3-4 letnich i 5- 6 letnich (grupa przedszkolna),

2) posiłki dostosowane kalorycznie do grupy wiekowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,

3) dostawa posiłków codzienna tj. od poniedziałki do piątku w godz. 10.00 do 11.00 od dnia 02 września 2022r. do dnia 30.06.2023r.z wyjątkiem dni wolnych od zajęć, w których przedszkole jest zamknięte w odpowiednich pojemnikach do przewożenia żywności zgodnie z wytycznymi GIS dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych do siedziby Zamawiającego

4) dostarczenie jadłospisu w każdy poniedziałek na adres email pspkostrza@strzegom.pl do godz. 8.00

5) transport posiłków zapewnia dostawca,

6) obiad dwudaniowy w szacunkowej liczbie dziennej 20

 

  1. Termin realizacji/wykonania zamówienia: od dnia 02 września 2022r. do dnia 30.06.2023r.
  2. Okres gwarancji: nie dotyczy
  3. Warunki płatności przelew 14 dni
  4. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
  5. Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
  1. Formularz propozycji cenowej (według zamieszczonego wzoru),
  2. Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym.
  1. Zaproponowana cena brutto powinna zawierać wartość usługi/dostawy/robót budowlanych określoną w oparciu o przedmiot zamówienia. Cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania
  2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom, zgodnie z kryteriami określonymi w pkt. 3, które nie podlegają zmianie w toku niniejszego postępowania.
  3. Termin składania ofert do 29.08.2022r. na adres Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy, ul. Żeromskiego 22, 58-150 Strzegom lub bezpośrednio w sekretariacie szkoły, bądź w formie elektroniczej na adres e-mail: pspkostrza@strzegom.pl
  4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są:
  1. Dorota Gębala  Tel. 74855 03 78
  1. Ceny podane w propozycji cenowej mają być wyrażone cyfrowo i słownie, propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką oraz ma obejmować całość zamówienia i zawierać opis spełnienia innych kryteriów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
  2. Inne np. wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wadium:nie dotyczy
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykaz załączników:
  1. Propozycja cenowa

 

sporządził: ……………………………  Data i podpis  ............................................................

zatwierdził: ………………………………….  Podpis dyrektora Szkoły

                                                                                                                                                                                

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem przesłanych danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy, reprezentowany przez Dyrektora,  email: pspkostrza@strzegom.pl.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@efect-szkolenia.pl
  3. Przesłane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz w celach kontaktowych związanych z umową.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
  2. art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – Ustawa z dnia 29 września 1994r. rachunkowości, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  3. art. 6 ust. 1 lit. f - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem. Prawnie uzasadnionym interesem administratora danych jest umożliwienie prawidłowej realizacji umowy między stronami, komunikacja z osobami kontaktowymi w zakresie realizacji umowy.
  1. Kategorie danych osobowych: dane osobowe osób uprawnionych do podpisania umowy: imię i nazwisko, stanowisko, dane osobowe pracowników strony w zakresie: imię i nazwisko, adres korespondencji służbowy, numer telefonu służbowego, adres e-mail służbowy.
  2. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. Podmioty t.j. dostawców usług lub produktów, w szczególności podmiotom świadczącym Administratorowi usługi IT (serwis, hosting)
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. W szczególności dane mogą być również przetwarzane przez wynikający z przepisów prawa okres związany z dochodzeniem i przedawnieniem roszczeń.
  4. Posiada Pani/Pan prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
  5. Ma  Pani/Pan  prawo  do  wniesienia  skargi  do  organu  nadzorczego  tj.  Prezesa  Urzędu  Ochrony  Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
  6. Przesłane dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  8. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do zawarcia do umowy.
  9. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości podpisania umowy

 

Propozycja cenowa

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Sączawa Aneta
(2013-10-22 16:09:04)
Ostatnio zmodyfikował:
Sączawa Aneta
(2022-08-29 11:35:41)